Cele mai populare cursuri de fitness si la ce sa te astepti de la fiecare

Cele mai populare cursuri de fitness si la ce sa te astepti de la fiecare


Daca iti place ideea participarii la un curs de fitness, ai de unde sa alegi. Daca deja ai incercat un tip de curs si nu ti-a placut, nu te descuraja. Cu siguranta exista un alt tip de curs ce ar putea sa te motiveze mai mult.

Mai jos, vei gasi o lista cu cele mai populare tipuri de cursuri de fitness, si la ce te poti astepta atunci cand participi la fiecare.

1. Zumba

Un curs de Zumba implica o serie de rutine energice de dans ce presupun, de fapt, un efort cardio destul de serios prin mixarea miscarilor de intensitati diferite si, prin urmare, arderea unui numar destul de mare de calorii.

Nu te ingrijora daca nu te pricepi prea bine la dans, Zumba este un antrenament fitness, si nimeni nu se asteapta sa fie prea gratios, ci doar sa se distreze si sa aiba rezultate bune.

2. Spinning

Un curs de spinning iti ofera un antrenament cardio grozav care se bazeaza pe o bicicleta speciala pentru spinning. Cursul este condus de un antrenor ce instructeaza participantii sa pedaleze pe trasee ce alterneaza diferite intervale, cu perioade alternate de pedalat in sezut si in picioare.

Inainte de a utiliza bicicleta pentru spinning, asigura-te ca ajustezi inaltimea scaunului si manerelor bicicletei astfel incat sa te antrenezi corect. Daca nu stii cum sa faci acest lucru, cere ajutorul instructorului.  

Chiar daca pare ca vei arde multe calorii pe o bicicleta de spinning, daca scopul tau este sa pierzi in greutate incearca, mai degraba, un aparat de vaslit, cu care poti arde de doua mai multe calorii decat la spinning!

3. HIIT

HIIT este prescurtarea de la High-Intensity Interval Training, un tip de antrenament care alterneaza perioade scurte de exercitii intense cu perioade mai scurte de repaus sau exercitiu la o intensitate mult mai scazuta. Scopul unui curs HIIT este sa te ajute sa arzi multe calorii intr-o perioada scurta de timp. Chiar daca nu ai o forma fizica prea buna, poti incerca HIIT pentru a-ti imbunatati forta si anduranta.

4. Yoga

Yoga este foarte populara printre oamenii de toate varstele. Cursurile de yoga sunt foarte variate si, din aceasta varietate, exista cateva tipuri de yoga preferate de multi oameni, precum Vinyasa Flow si Hot Yoga.

Dincolo de a fi o practica spirituala, multe dintre cursurile de yoga de astazi se concentreaza mai mult pe fitness, constand in miscari si posturi menite sa promoveze flexibilitatea si mobilitatea, sa tonifieze musculatura si sa redea organismului echilibrul natural. Multe tipuri de yoga vor include si tehnici de respiratie pentru relaxare si conectare cu propria persoana. Yoga este ideala pentru cei sau cele care cauta o modalitate relaxanta de a face miscare.

5. Pilates

Desi este adesea comparat cu yoga, Pilates consta in miscari mai concentrate, promovand si anduranta fizica, stabilizarea zonei core, flexibilitatea, dar si relaxarea.

Sursa imagine: Karolina Grabowska: https://www.pexels.com/photo/crop-sportswoman-unfolding-sport-mat-on-wooden-floor-4498609/